Conversation's Over*

Jag råkar ofta ut för totalt humorbefriade människor, både på nätet och IRL. Det bådar aldrig gott eftersom jag är en ganska kul kille. Det har lett till att jag verkligen förstått varför det är så populärt att säga; "det är viktigt att min blivande partner har humor". It suddenly makes sense.

I morse fick jag ett meddelande från en yngling som hörde av sig till mig första gången för kanske ett år sedan. Även den gången slutade vår konversation med att han blev stött och sa hej då.
Idag lät det så här;

Den Humorbefriade: Blev ju nyfiken nu ? singel fortfarande ;-) ??
Kim M: Jag är den eviga singeln.
Den Humorbefriade: oki får väl ändra på det då ;-9
Kim M: Jag har försökt men jag attraherar ju bara miffos. Så vad är det för fel på dig? ;)
Den Humorbefriade: Det är inget fel på mej !!! ok tack för den
Kim M: Det är bra. Hur går det med allt?
Den Humorbefriade: bra ha det


Kära gode Gud - ge mig en kille med humor. Tack på förhand.

*Råbra låt med Sugababes

Kommentarer

Anonym sa…
Usch vad otrevligt! Humor är ytterst essentiellt!
Aronson sa…
Ha ha. Guuu, så rolig kille. Skicka honom till mig så ska jag kittla honom...

=D
Anonym sa…
Vilken kul inställnig... :/

Men JAG tyckte du var kul! *s*
Anonym sa…
Hahahaha! Vilken torrboll. //Elias
Ninde sa…
Men Gud. Har alltid undrat hur torrbollar utan humor och självironi orkar med sig själva? Om man inte ens kan skämta om livets små förtretligheter, hur kul liv har man då? Tur i oturen att du inte behövde slösa mer tid på honom iaf..

Folk utan humor går bara sååå bort;)
Anonym sa…
Kan någon berätta åt en finlandssvensk vad ett miffo är?

Jag, från det östra grannlandet ;)
Kim da Costa sa…
Käre finlandssvenske broder - Miffo är ett pucko; en torvi; en idiot helt enkelt. Någon som inte har alla hästar hemma.
Anonym sa…
Haha... vilka tråkiga typ det finns!
Anonym sa…
Hahaha! Jag tycker att det är humor att han inte har nån humor. Mycket tomtar det finns.
Kim da Costa sa…
Tack alla för ert stöd i denna annars så torra tillvaro!
Kottemor sa…
Hahahahahha,sååå tråkigt det är med människor som ej kan bjuda på sig själva och skratta lite;)
Humor är en av de bästa egenskaperna,kan vara den bästa...
Anonym sa…
Du är så rolig Kim! Jag skrattar i alla fall :0)
Kim da Costa sa…
Kotte - Jag har börjat inse det...
Nisse - Trevligt att höra dig skratta 09:11 på morgonen. :)
kazarnowicz sa…
Och det, vänner, är anledningen till att man inte kan vara tillsammans med folk under 24. Man kan bara ligga med dem :D
Kim da Costa sa…
Micke - Fast kan man verkligen det? Jag kanske borde prova.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur