Fredag kväll i Komárom






Här sitter jag och syster med färg i håret. Jag var i full färd med att fixa henne och bestämde mig för att passa på att slänga i lite färg i min egen stentrista kalufs.

Vi var ute och strosade + handlade + växlade cash och plötsligt vid ett övergångsställe stod stadens fjolla bakom oss. Tro mig - en fjolla känner igen en annan fjolla. Tog kort på honom så klart (bakifrån). Se den nedersta bilden.

Nåja, nu ska vi strax fräscha till oss och ta ett glas. Sedan traskar vi över till Slovakien och går på klubb. Tokigt va.

Hörs imorgon. Ev. kommer ett och annat twittermeddelande i högerspalten i denna blogg.

Kommentarer

Jerry sa…
Sitter och väntar på lite twitter...
Nisse sa…
Åh det är ju lite som att följa med... vad vore världen utan internet?
Anonym sa…
Hur rätt nisse har. Jag var igår helt hänryckat om internätens möjligheter.
Kim da Costa sa…
Jerry - Och Twitter fick du. :)
Nisse - Inte mycket alls! Jag ääälskar nätet.
TLH - Då är vi tre. Minst. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur