Ilska

Jag är på väg ner nu, känner jag. Det började igår när jag skrev mitt arga inlägg. Faktum är att jag är så arg just nu att det flimrar framför ögonen på mig.
Jag var ute för att handla lunch då Hundvakten ringde. Han bjöd mig på indisk mat på lokal och det var så skönt att få kräkas ut all irritation jag hade inom mig. Han är en mycket bra lyssnare.

Så nu ska jag skriva till personerna som gör mig så irriterad. Jag måste få det ur mig. Och eftersom jag inte är den gnälliga typen tror jag att folk lyssnar när jag faktiskt tar ton.

Ska sluta skriva nu för jag är så arg att jag darrar.

Kommentarer

Ponte sa…
Sätt dig ner och ta tre riktigt djupa andetag, det brukar hjälpa!
Nisse sa…
Jag tror man måste få bli arg färdigt när man är arg så det går över ordentligt och inte fastnar.
Kim da Costa sa…
Ponte - Jag blir så sällan arg att när jag väl blir det hjälper inga djupa andetag. :(
Nisse - I agree. Jag är himla bra när jag är arg. Egentligen tror jag att jag är mer som folk i allmänhet då eftersom jag är så himla jämn i mitt humör annars.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur