Insikt


Jaha. Nu har jag fått en ny snyftserie.
Är inne på episod 6 av Brothers & Sisters.
Jag har även kommit fram till att jag vill ha en småtråkig småborgerlig torris till kille - som Kevin Walker.
Kanske därför har jag efter en massa övervägande tackat ja till en lunchdate på fredag med någon vi kan kalla Engelsmannen samt en drink med "Slynan" på söndag. De tjatar ju! Jag vill bara få det ur världen. De inser att jag inte är vad de vill ha och så kan vi alla gå vidare (och jag kan koncentrera mig på Herr Israels ankomst).

Ja. Så får det bli.
Nu ska jag forsätta se på Brothers & Sisters.

Kommentarer

Nisse sa…
Herr Israels ankomst... det låter ju som en fantastisk titel på en bok. Den ska jag köpa när du ger ut den.

Jag tycker du har en bra stategi där... ge engelsmannen och slynan några smulorn och spara krutet till Herr Israels ankomst (jag var bara tvungen att skriva det igen, vilken boktitel!)
Nisse sa…
smulor förstås... :0)
Kim da Costa sa…
Nissehjärtat - En MYCKET bra titel. Vi får se hur storyn kommer se ut... Mycket snart. *Hjälp*
Nisse sa…
Du har en utmaning... kolla min blogg
Miss J sa…
Bra tänkt, trista & vanliga killar är bäst. De är nog de mest kärleksfulla och trognaste också och så är de sexigast när de är vanliga. (låter som jag är nån slags expert i ämnet här *S*)
Hoppas du och Sebbe hade en ûbermysig ettårsdag och att han fick många pussar.
Kim da Costa sa…
Nisse - Jag gjorde mitt bästa...
Miss J - Du är nya Malena.
Aronson sa…
Ha ha. Jag gillar Nisse!

Men det är alltså som Oswald säger: Serien blir bättre efter ett tag?

Och jag väntar också på Herr Israels Ankomst. Och herr Sebbes...

=)
Kim da Costa sa…
Aron - We all adore miss Nisse.
Ja, serien blir kalas. Lovely, lovely.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur