Årets sista melloinlägg













Äntligen är min fullständiga mellolista färdig.
Enjoy.

01 Verona "La Musica"
02 The Attic feat. Therese "The Arrival"
03 Sofia "Hypnotized"
04 Måns Zelmerlöw "Cara Mia"
05 Marie Lindberg "Trying To Recall"
06 Regina Lund "Rainbow Star"
07 Sonja Aldén "För att du finns"
08 MissMatch "Drop Dead"
09 Caroline af Ugglas "Tror på dig"
10 Sebastian "When The Night Comes Falling"

11 Sarah Dawn Finer "I Remember Love"
12
Emilè Azar "Vi hade nåt"
13 Nanne "Jag måste kyssa dig"
14 Andersson & Gibson "Anything But You"
15 Uno & Irma "God morgon"
16 Svante Thuresson & Anne-Lie Rydé "Första gången"
17 The Ark "The Worrying Kind"
18 After Dark "(Åh) När ni tar saken i egna händer"
19 Addis Black Widow "Clubbin"
20 Jessica Andersson "Kom"
21 Anna Book "Samba Sambero"
22 Lustans Lakejer "Allt vi en gång trodde på"
23 Sanna Nielsen "Vågar du, vågar jag"
24 Elin Lanto "Money"
25 Andreas Lundstedt "Move"
26 Cosmo4 "What's Your Name"
27 Magnus Carlsson "Live Forever"
28 Sheida "Mani armani taha - I mina drömmar"
29 Magnus Uggla "För kung och fosterland"
30 Andreas Johnson "A Little Bit Of Love"
31 Jimmy Jansson "Amanda"
32 Tommy Nilsson "Jag tror på människan"

Kommentarer

Aronson sa…
Meeeeh! Du har då ingen smak!

;-)
Jerry sa…
Tyvärr så har Aronson delvis rätt... (;-) det är för mycket The Urk numera...
Oswald sa…
Svante före The Ark?

Tja, vad kan man vänta från någon som lägger Put Yourself In My Place som nummer ett på sin Kylielista... :P
Kim da Costa sa…
Jag har alltid sagt att jag inte är känd för min goda smak.
Anonym sa…
Åh, det är så kul med listor. Kul att du håller The Attic feat. Therese så högt. //Elias
Anonym sa…
Du har visst bra smak! :-))
Anonym sa…
Du har visst bra smak! :-))
eurofivestar sa…
Mycket bra smak! Vi har nämligen samma topp 2, och nästan samma topp 5. Äntligen någon annan som fattar Veronas storhet!!!
Och jag har desssutom "Put yourself in my place" på typ 3e plats på min inofficiella Kylie topplista!
När ska vi gifta oss?

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur