Skylten på plats

Idag fick jag äntligen upp min nya namnskylt på ytterdörren. Wow!

Kommentarer

Anonym sa…
Vill du inte ens ha ikea katalogen!?
Anonym sa…
Haha... fint!!!
Kim da Costa sa…
Tennis - Nej.. Mitt hem är ju redan perfekt. ;)
Honky - Eller hur :) Snart blir det namninvigningsfest.
Aronson sa…
Jag gillar det där med Pizza Express. De nonchar ju en totalt. Hjälper det?
Kim da Costa sa…
Aronstumpan - Jag tror inte jag fått reklam från dem sedan lappen kom upp. Däremot från alla de andra 17 pizzeriorna. :(
Anonym sa…
PÅminner om en bok jag har; Du vet att du är svensk om du inte vågar sätta upp en Nej tack till reklam skylt av rädsla att inte få IKEA katalogen.
Anonym sa…
Jag tycker du har svårläst efternamn... Eller är det bara jag som inte kan uttala det?

:D
Kim da Costa sa…
Henke - SÅ är det :)
Myra - Du börjar få lite problem med språket efter att du bott utomlands så länge. Kan du fortfarande säga R?
Anonym sa…
Som värsta puman!
Rrrrrrr!

;)

(du fick mig att tänka på Djungelboken nu. 'problem med språket' Haha.)
kazarnowicz sa…
Men! Är det så för alla alltså? Att pizzeriorna totalignorerar "ingen reklam, tack"-skyltar?

jag trodde det bara var hos oss de gjorde så.

Allvarligt talat, det är dags för hämndaktion!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur