Släpp ut mig - det är vår

Känner ni att det är vår?
Underbart!
Det är ljust ute när jag kliver upp. Det är ljust ute när jag kommer hem från jobbet. Vårjackan* har åkt fram.

Jag har haft The Worrying Kind i huvudet sedan jag vaknade igår. Och efter att ha sett Dagen efter-programmet igår kan jag inte stå emot Ola Salo. Därför inleds härmed The Ark-veckan i denna blogg.
Jag kom just på att jag hade en väldigt livlig dröm om herr Salo i natt. Mmm... Det var gött.

* Som jag använder bara för att jag inte har någon bättre och så är det första kollegan säger; "Men å sicken snygg jacka! Klassiskt vacker!" Jag tycker verkligen inte det. Känner mig naken i den.

Kommentarer

Aronson sa…
Ha ha. Välkommen i gänget av The Ark- och Ola Salo-älskare!

Och ja, han får gärna bli min älskare...

;-P
Anonym sa…
jag det är härligt med våren, nu saknas bara lite grönt
Anonym sa…
Hehe... berätta mer om Salo-drömmen!
Nisse sa…
Ja det är vår! Och Ola vår Ola... vi kan ha honom tillsammans.

Varför är ingen annan än jag vaken mitt i natten?
Kottemor sa…
Åååh vad det är härligt med vår!!:)
Kan sitta och se ut genom fönstret och drömmande se på hur ljust det är lääänge länge!
Underbart!

Önskar dig en härlig dag!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Arbetsansökan