Vi är så metrosexuella här hemma

Nu har de flesta av er helg och jag avundas er en aning. Jag har jobbhelgen framför mig och skulle ge mycket för att lyckas förvandla mitt schema till att inte inkludera några helger överhuvudtaget. Kanske lyckas jag en vacker dag. Har ju lyckats dra ner helgjobbet till 50% från 100% så det går åt rätt håll...
Men det var inte det detta inlägg skulle handla om, utan:

När jag och Sebbe var ute nyss mötte vi en fräsch tjej runt 25.
Hon: Åååh! Får jag klappa hunden?
Jag: Javisst.
Hon: Man ser att det är en tjej! Visst är det?
Jag: Nej, det är en kille.
Hon: (chockad min) Men bara tjejer är söta!

Alla tror att Sebbe är tös. Men som jag berättat tidigare; det trodde de om mig också ända tills jag var runt 15. Och se vilken robust karlakarl det blev av mig!

Kommentarer

Anonym sa…
är ni helt säkra på att det var en fräsch tjej ni mötte? Det kanske var den där Bo...
Nisse sa…
Ha ha... jag tror också det var Bo.

Pojkar kan väl vara hur söta som helst. Vad dumt sagt. Fast å andra sidan så måste det vara skönt att bli tagen som tjej... tjejer är ju så sköna :0)
Linda sa…
Hej svejs

Jag ska också jobba så jag lider med dig. Har inte haft en ledig helg på länge. Det är rätt trist.
Mer lediga helger till folket!
Anonym sa…
Det känner jag bra till att folk tänker man är tjej, när jag pratade i telefon var jag fru Sxxxxx ända till jag var omkring 20.

Ha en bra helg, trots jobbet.
Therese M sa…
:D hehehe...<3
X Man sa…
Jag ska jobba på söndag... :( Och slutade just för en halv timme seda att jobba... fast jag tittade nog med ena ögat på Let's Dance ;)
Miss J sa…
Men ni är ju söta!
Anonym sa…
Min Xanthos är också väldigt söt och feminin, även om han är lite mer manlig nu när han blivit äldre.
För nåt år sedan var vi på utställning och Raimond Saetre var domare. Han tittar då på min katt, ser honom i ögonen och säger: "Du är visst lite feminin du, precis som Raimond."
Tyvärr kunde han ju inte låta min katt vinna eftersom Norska skogkatter ska vara väldigt manliga om de är hanar.
Men Raimond är en härlig domare och person!
Anonym sa…
Haha.
Här är det tvärtom. De flesta tror att Prinsessan är en stor bastant hanhund.
Och otaliga är de som frågat om det är en varghybrid.
Min lilla knähund, liksom.

JAG tycker hon är söt. Och Sebbe.

:D
Anonym sa…
Hahahaha!! Ja herregud! Puss på er mina små manliga töser.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur