En dagens














DAGENS VILL HA: Klarhet.

DAGENS KLÄDSEL: Blå jeans, ljusblå randig tröja.
DAGENS DOFT: Chanel Allure Homme.

DAGENS FRISYR: White-trash-fluff-afro-wannabe.
DAGENS HÄNDELSE: Jag ser fram emot att äta sojakorv och potatismos. Stark senap också så klart.
DAGENS LÅT: Emilia "Var minut".
DAGENS PLANER: Först arbeta. Sedan åka hem och jobba ett tag hemifrån. Därefter mysa med Sebbe. Slutligen sova för att orka jobba hela helgen
... nämenoj. Jag ser att jag är ledig på söndag. Hur ska jag fira det?
DAGENS SAKNAD: Sol och värme.
DAGENS DUMMASTE: Jag råkade ta med mig en tom snusdosa till jobbet! (Ja, jag ska sluta när jag känner mig inspirerad att göra så. Annars är det lönlöst. Jag vet - jag är 32 och mycket erfaren.)
DAGENS SJUKA: Musarm.
DAGENS DROG: Koffein är nog det drogigaste idag.

DAGENS ROLIGASTE: Jag insåg en sak på väg till jobbet. Mycket lugnande.
DAGENS FAVORIT: Sebbes trampdynor (fatta vilket roligt ord).
DAGENS KÖP: Absolut ingenting.
DAGENS GODIS: Absolut noll.
DAGENS HUMÖR: Fysiskt trött men vid relativt gott mod.
DAGENS ORD: Trampdyna.

Kommentarer

Ninde sa…
Samma doft som H.. ;)
eurofivestar sa…
Åh Allure! Det var en av mina första dofter. Jag minns inte hur den doftar nu, jag får ta mig till Åhlens senare :)

Sluta bara snusa när du verkligen vill. Jag slutade för 5 år sedan, aldrig har jag varit grinigare och argare än under de 2 veckorna efteråt.

Bara för att pigga upp dig lite.

Och jag slutade pga en pv. Och när vi gjorde slut så ville jag börja igen. Så proppade typ 5 påsar under läppen under loppet av en kväll, fick huvudvärk, kunde inte sova, och har inte snusat sedan dess, haha.
X Man sa…
oj då... tror att jag hävde på mej samma doft på morgonen
Anonym sa…
Trampdyna, det är det gulligaste ordet som finns!
Kim da Costa sa…
Ninde - Farligt!
Euro - Jag som trodde att du fortfarande var grinig pga det. :)
X Man - Du älskar mig. Du vill vara jag. Du vill ta över mitt fantastiska liv. :P
Magnus - Visst är det. Jag är besatt av dem IRL också.
eurofivestar sa…
Bah! Jag är inte ALLTID grinig. Bara ibland :-)
Och så glömde jag att sniffa på lite dofter på Åhlens, jag var alldeles för överväldigad efter att ha köpt ESC-samlingen.
Kim da Costa sa…
Euro5* - Det är klart att du var =)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur