Medelhavsvärmen drar in över Sthlm

Idag är det en sån där dag som jag skrev om i februari.
Här är bilder från Sebbes och min morgonpromme.

För övrigt har jag aldrig förstått det där med julgranar. Först släpar man in dem (galet), två veckor senare kastar man ut dem på gatan (bilden) där de blir liggande i månad efter månad. Människan är en idiot svår att greppa.

Jag blev väckt av telefonen i morse.
- Hej, du ringde nyss.
- Nej.
- Jo.
- Nej. Jag låg i sängen och Sebbe i fönstret. Telefonen låg på vardagsrumsbordet så ingen av oss rörde telefonen.
- Konstigt.
*Klick*
Sedan sov jag ett par timmar till.


<--- Anonym

Kommentarer

Nisse sa…
ja varför slänger man ut en gran på gatan och låter den ligga där... skumt

åh sol... jag måste gå ut
X Man sa…
Man borde ju gå ut... men nu är jag här hemma... helt låst med ommöbleringen... flyttade soffan på den plats som jag hade tv:n, den passar bra där, men nu har jag ingen bra plats för tv:n...

Tänkte också att man kunde tvätta balkongen idag... när det är så ljuvlig väder...

Fast man borde ju kanske ta sig en cykeltur istället... ;)

Svårt att bestämma sig? Nä nä ;)
Inte är man tvilling i horoskop i onödan heller :)
Kim da Costa sa…
Nisse - Det är helgalet. Vad tänker de när de sedan ser sin gran ligga där? "Där ligger min julgran. Undrar om någon städar bort den snart".
Mr X - Cykla! Städa balkongen! Fota mycket!
Anonym sa…
Nu är det ju sommar! *s*

Själv sitter jag inne och bara tittar på solen. Ligger döende i soffan, i form av racerförkylning... ;)
Anonym sa…
fick sebbe inte ta med sig "pinnen" hem för husse?

Ggggrrr hatar människor som inte tar ansvar och slänger granen på komposten utan bara droppar den utanför tomten.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur