Och jag är trots allt vegetarian

Idag känner jag mig som ett stycke kött.

Kommentarer

Jerry sa…
Lamm?
eurofivestar sa…
LOL!
Eller biff?

På tal om köttstycken. Jag blev riktigt chockad häromdagen då jag var och handlade på Hemköp city. Man kan nu köpa zebra, krokodil, orm och springbok.
Vem köper sånt? Och varför?
"Mmm, I do feel like some Crocodile Curry tonight dear, don't you?"
"Ooh yes, I'll just pop down to Hemköp to buy some".
Förekommer sådana samtal i hela Stockholm utan att man vet om det? Varför tar man in köttet annars? Märkligt.
Jaja, nu har jag tagit upp för mycket kommentatorsplats igen. Jag ska gå titta på Seyyal igen istället.
Kim da Costa sa…
J - Nej. TJUR! ;)
Euro - :) Det förekommer konstigare konversationer än så, kan jag lova.
Ponte sa…
Definitivt Tjur, eller Hingst kanske? Alla är vi bara ett stycke köttbit, speciellt när man hamnar på "köttmarknad"
Kim da Costa sa…
Ponte - Å, hingst! Mums.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur