Solskensmorgon

"Här är jag igen, jag har vaknat upp och tänker leva livet..."

Nu är jag tillbaka på jobbet och jag har så här
[-----------------] mycket att göra. Jag måste bara blogga lite först. Och dricka kaffe.


Igår kväll såg jag The Secret. Gör det ni också. Mycket inspirerande.


Denna dagen döper jag till Dagen då jag blev kär på tunnelbanan.

Kära h j ä r t a n e s !

Det märks att sommaren står för dörren. Folk är inte sig själva. Eller kanske är det just det de är. Underbart är det hursomhelst.


Livet är vackert. Och vackrare blir det.

Kommentarer

Ponte sa…
Hoppas du får en fantastisk "dagen då du blev kär på tunnelbanan", vem var det? Lite detaljer vore skoj...
Nisse sa…
Åh så härligt det låter... jag vill också gå ut i våren och bli kär...
eurofivestar sa…
Någon gång ska jag ha en dag då jag inte blir kär på tunnelbanan. På perrongen, på rulltrappan, på tåget. Det kan vara jobbigt att bo i The land of the blonde Vikings ibland. Eller the brunet Vikings för den delen. :-D
Särskilt på våren/sommaren då det ska visas lite hud. Mamma mia...
Aronson sa…
Åh, vad glad jag blir.

Tack.
Kim da Costa sa…
Ponte - Tack! Jag har inte så mkt detaljer att komma med... Han satt där med sin blåa keps och sin röda väska och sina bruna ögon och han hade så varm blick. *Stön*
Nisse - Du kan besöka den där ungtuppen i mataffären!
Euro5* - Jag är inte lika lättfotad som du! ;)
Aron - Om man blir glad på morgonen stannar glädjen hos en hela dagen. Det är min nya syn på saker och ting.
kazarnowicz sa…
Kim: Visst är det lovely? Jag känner mig som en hormonstinn 14-åring :D
eurofivestar sa…
Lättfotad? Moi? Window-shopping, that's all dear :D
Kim da Costa sa…
Micke - Du är ju inte mkt äldre än så heller.
Euro - :) Då är det okej.
Nisse sa…
Ja det har du rätt i... behöver nog handla lite :0)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur