Some salted nuts, sir?

Jaha, det var fredag och jag sitter här på UTV och bländas av strålarna som letar sig in trots neddragna persienner. Lite diskret sänder jag ut tankar och önskemål. Rakt ut i universum. "Svara snart".

Jag tror inte jag bloggade om det men herr Israel var ju tvungen att avboka sin resa då det begav sig. Nu har han dock en ny tripp inplanerad. Den här gången får han sällskap av en ljuv, judisk dam så de ska bo på hotell. Närmare bestämt på ett hotell bredvid en glob nära mig... En dryg månad har jag på mig att lära mig tala flytande hebreiska. (Det går bra, mycket tack vare Eurofivestar - "Hey, hey, mr Israel".) Tsss...

Well, well. Nu ska jag fortsätta jobba till tonerna av Scooch "Flying The Flag (For You)".

Kommentarer

Ponte sa…
Du får plugga gamla Eurovisiontexter, så kan du lära dig allt om hjärta och smärta...
eurofivestar sa…
*men* det kan vara "Hej hej MAR Israel", så låter det i mina öron. Men då har ni ju ett samtalsämne. Och han kan väl översätta texterna lite också :)
Kim da Costa sa…
Ponte - Och som jag pluggar!
Euro - Ja, jag insåg det. Men mr var klart roligare. :)
annen sa…
Du har en utmaning på min blogg! :)
X Man sa…
jag vill inte ha mina nötter saltade ;)
Kim da Costa sa…
Annen - Tack.
X Man - D.I.R.T.Y.
Miss J sa…
Spännande. Vi är nog många som undrat vad som hände med Herr Israel. Undrar om han vet hur många som ser fram emot hans sverigebesök egentligen (alla som läser din blogg här) Ha det världsabäst i helgen =)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur