Muffinsbesök

Idag har jag haft besök av TLH. Han hade med sig muffins och jag är en muffinsälskare. Hade inte ätit några på mycket länge. Inte sedan jag och mitt ex avslutade vårt stormiga förhållande faktiskt. Det kändes lite som vår grej. Vi bakade ofta muffins nämligen. Nu kanske jag kan koppla ihop dem med TLH istället.
Känner att jag måste påpeka att detta inlägg på intet sätt kan kopplas ihop med mitt förra. TLH är mycket gift, you know.
Trevligt med besök. Man träffar så många roliga genom bloggen.

Kommentarer

Anonym sa…
Muffins åt folket!
Aronson sa…
Åh, jag älskar också muffins. Måste lära mig att baka själv...

=)
Kim da Costa sa…
TLH - Det här var inte sista gången du bakade muffins åt mig!
Aron - Det är simpelt och kul. Bara man har bra formar.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur