Ett sånt där rörigt inlägg

Jag måste bara säga att ni som bloggar med blogg.se - ni har verkligen en fruktansvärt ful word verification-ruta. Eller sida snarare - oerhört irriterande att det öppnas en helt ny sida för det ändamålet. Ful ruta fult upptryckt i vänster hörn. UGLY!
Och ni som bloggar med Blogger (som fungerat felfritt ovanligt länge nu) - vänligen använd pop-ups för kommentarerna! Det är ansträngande att behöva hoppa fram och tillbaka. Och livet är, som vi alla vet, ansträngande nog ändå.
Det var bara det.

Kommentarer

Rexxie sa…
Visst är det bra med popup-kommentarerna? Försökte övertyga Aronson om det när han plockade bort det, men det gick inte så bra...
Aronson sa…
Och man (jag) kan inte RSS:a dem som har blogg.se.

Rexxie: jag är periodare...

Rexxie och Kim: man kan få fram inlägget även när man inte har popup-fönster utan att behöva gå tillbaka. Se övre vänstra delen....
Anonym sa…
Jätteful sån där ruta har vi på blogg.se! Håller helt med dig!
Anonym sa…
Kan man inte ta bort den fula rutan? Jag har ingen koll på läget längfre, undrar mig över huvudtaget att den ploppar upp.
Anonym sa…
Haha! snälla, mejla våran support och säg till dom! =)
Kim da Costa sa…
HAHA. Jag tror jag mailar blogg.se på måndag morgon!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur