Idag minsann Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar maj 28, 2007 Han: Vilken underbar kropp du har.Jag: Jaså.Han: Du är skum.Jag: Lite kanske. Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer eurofivestar sa… Tjohoo! Was it a home or away game? ;)Will there be a return match? Hehe. Kim da Costa sa… Euro - My place. I'm not at tramp, you know. eurofivestar sa… Haha. I was thinking more about poor Sebbe all alone ;) Aronson sa… Åh, du har scorat? Berätta mer!=) Kim da Costa sa… Aron - Det vet jag väl inte.. lite kanske. *Chock* Nisse sa… Ha ha... du verkar ha så roliga konversationer med folk. Och spännande saker för dig minsann... :0) Kim da Costa sa… Nisse - Det är bara det att jag talar vid illa valda tillfällen. Ibland borde jag bara vara tyst och "tacka och ta emot" så att säga.
Kommentarer
Was it a home or away game? ;)
Will there be a return match? Hehe.
=)
Och spännande saker för dig minsann... :0)