Let's get physical

Idag ska vi vara personliga.
Igår efter jobbet traskade jag iväg till Södersjukhuset. Det var dags för den årliga helundersökningen. Nu är ju jag sannerligen inte känd för att ha ett vidlyftigt sexualliv men jag kollar mig varje vår i alla fall. Den obehagliga känslan av att få pinnar uppstoppade i alla möjliga kroppsöppningar samt synen av dessa blodfyllda rör övervinns lätt av den härliga känsla man uppfylls av efteråt när man känner sig frisk, fräsch och redo för nya äventyr. Tänk om alla tog sitt ansvar. Tänk så mysigt vi skulle kunna ha det.
Så iväg och kolla er allihop så har vi en riktigt härlig sommar tillsammans.

Kommentarer

Ponte sa…
Du är en duktig pojke... Måste försöka ta mig iväg någon dag
Kim da Costa sa…
Ponte - Bra där! Låt det bli en ny folkrörelse!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur