När jag för en gångs skull gick och lade mig i tid

Jag som hade tänkt sova ut ordentligt i natt blev besviken.
Först väcktes jag av Sebbe. Vet inte varför men han rusade iväg och satte sig och tittade ut genom vardagsrumsfönstret. Han satt där och morrade aggressivt åt jag vet inte vad. När jag väl somnat vaknade jag igen av att jag hade fruktansvärt ont i magen. Det kändes ungefär som om jag hade en fyrkantig, snurrande träkloss i magen. Varje gång den slog ett varv gjorde det så ont att jag vek mig dubbel.
Så det blev inte mycket sömn i natt och jag sitter här med mörka ringar under ögonen, huvudvärk och fortfarande magont.

Kommentarer

eurofivestar sa…
Nej men Kim :(((
Kollade du upp magen hos läkaren?
Jerry sa…
Det är inte roligt med krånglande magar... usch... jag är hemma idag med...

När det gäller fredag så kanske jag tar mig till Gallerian. Om jag gör det så lovar jag att höra av mig...
Anonym sa…
Men Darling, du har ju en concealer!? Use it!!!
;)
Anonym sa…
Var försiktig med magen raring!
Ponte sa…
Ta nu en tupplur på eftermiddagen Kim darling, det brukar hjälpa mot det mesta...
Kim da Costa sa…
Euro - Nej. Jag är ju ingen flitig läkarbesökare...
Jerry - Nej, det är verkligen jobbigt. Är dock inte hemma idag. Hårt arbetande som jag är..
Gucci - Jag glömde den hemma. ;)
Honk - I am!
Ponte - Ja, det ska jag nog göra. Bara Sebbe inte blir sur.
Ninde sa…
Vila och mineralvatten och läkare om det inte ger med sig..

och massor med concealer..:)

Kram
eurofivestar sa…
Nej, det har jag förstått. Tänkte att du kanske hade kollat upp det igår samtidigt med allt det andra. Om det inte blir bättre snart så ska Tant-Eurofivestar tvinga dig till en läkarmottagning och hålla dig i handen i väntsalen.
Kim da Costa sa…
Ninde - Concealern ska hädanefter bo i min väska!
Euro - Nej, jag hade inte ont i magen då. Det bara kom på natten.
Du får gärna hålla i min svaga böghand.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur