Stockholm eller Västergötlands skogar?

<--- En gång på Sthlm Pride

Nu har jag en massa beslut att fatta igen. Och som jag sagt tidigare är beslutsfattande inte min starka sida.
Vad ska jag göra på min semester? Ska jag skippa Sthlm Pride och åka långt ut på landet och hälsa på min bror istället? Ska jag samtidigt - när jag har potentiella hundvakter - passa på att åka på en tripp någonstans? Kanske en panikcharter? Kanske blir det så. Det låter ganska spännande.

<--- En gång i Västergötlands skogar

Kommentarer

Ponte sa…
Stanna stanna stanna, det vore ju hur skoj som helst att träffa dej på prajden! Egoist-Ponte har talat...
Kim da Costa sa…
Ponte - Jag har stannat sedan 1994. Var har du varit?
eurofivestar sa…
Semesterbeslutsångest är faktist kul. Jag håller med Ponte.
Egoist-E5* säger: Kom på Prajd!
Men empatiska E5* säger: Åk någonstans varmt och skönt och fylld med sköna hunkar i tajta shorts ;)
Kim da Costa sa…
Euro5* - Min beslutsångest blev just ännu fetare.
eurofivestar sa…
Eller, du har 3 veckor.
Gör alla 3!
Först åker du bort och skaffar dig fin solbränna och semesterflört. Sedan kommer du på Prajd och hänför alla Sveriges bögar, och sedan åker du till Västergötland för att hämta dig! Voilà!
Kim da Costa sa…
Euro5* - SJÄLVKLART!
Anonym sa…
Stanna här under priden! Please! :)
X Man sa…
Jag vet inte ännu heller vad jag ska göra på min semester, och den börjar om en månad... Ifjol var jag till Rom, året därförut i London. Har lite funderat på att om man skulle hyra en husbil, men jag vet inte ännu. Liseberg skulle vara ett roligt mål...

Vi får se :)
Anonym sa…
Ja åhh vill också träffa dej då ju! STANNA!
Ponte sa…
Av dina 13 prajdar har jag haft streptokocker 1 gång och hört om det från garderoben 12 gånger. Nu när jag äntligen ska till en vill jag ju inte missa huvudattraktionen...
Anonym sa…
Mitt tips är: gå på priden... och försök hitta tillfällen till det andra också. Min erfarenhet säger att om man missar något man brukar göra varje år så händer precis allt det året... och då ångrar man att man inte var där.
Kim da Costa sa…
Ni är så goa. Jag återkommer i ämnet. Nisse - jag vet precis vad du menar!
Ponte - Du menar "The Main Ride".
:-O
Ponte sa…
Oh ja, bara det inte blir karusell...
Kim da Costa sa…
Ponte - Vi snackar uppskjutet här, okej.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur