Dagen D

Guten Morgen!
Visst sover vi alla lite oroligt numera? Varför är det så? Vi vaknar titt som tätt, kastar ett halvöppet öga på klockan och försöker somna om.
Jag hade lite svårt att komma i säng igår då jag var så exalterad över internetuppkopplingen så jag satt ju så klart och råsurfade och försökte hinna med allt jag missat under de tre senaste dygnen. :)

Förresten; när jag ringde och gnällde hos Comhem en av de första gångerna framgick det vilken usel klagare jag är. Jag lät mig förföras av både det ena och det andra och innan jag lade på luren hade jag både digital-TV och fast telefon på g... Men månadsavgiften steg bara med 20 kr så det var ju okej. Jag frågade uttryckligen; "tillkommer inga som helst övriga avgifter?" och de svarade "nej". Så skulle det visa sig inte vara sant blir jag mycket upprörd.

När jag väl hamnade i säng SMS:ade uppdragsgivaren för webbjobbet och jag kände mig genast en smula stressad. Nu är jag så gott som färdig i alla fall (förutom ett par saker som jag inte har någon erfarenhet av och ej vågar pilla på - typ webbshoppen). Ska bara putsa och polera lite under dagen.
Så... jag hann! För i dagens tidningar finns tydligen feta annonser.

Kommentarer

X Man sa…
Jag vaknar i alla fall flere gånger per natt, och speciellt nu detta veckoslut har jag vaknat både lö och sö mellan 5 och 6 lite för pigg så att jag har tänkt att jag inte somnar om, men sån tur har jag haft fel... idag har jag dock varit uppe sen kl 8, vilket är ca 3 h för tidigt för mej ;)

Rikssvenskan är nog så roligt... används ordet "rå", som i råsurfa i många olika sammanhang? Har på känn att du har använt ordet förut, orkar nu inte kolla allt vad du har skrivit, men jag gillar ordet :D
eurofivestar sa…
Sucker :)
Bra att du han. Du är så effektiv.
Anonym sa…
Bra, äntligen färdig med webjobbet, då har du nu tid för att komma till lugn och ro :); då blir det säkert även bättre med sömnen.
Anonym sa…
Visst, det glömde jag, din tyska blir allt bättre.
Nisse sa…
Tjusig hemsida! Du är duktig du.
Anonym sa…
Sova är skitsvårt... :-/
Kim da Costa sa…
X Man - Jag änvänder nog rå som prefix lite här och där. Tycker det är kul. Och så vill jag ju inte svära.
Euro - Ibland så... :)
TLH - JA! Nu är jag ledig och nu ska jag sova ut.
TLH - Tack. Man blir ju som man umgås. ;)
Nisse - Tusen tack! (Med norskt uttal.)
Honk - Det är ju det. Fastän det borde vara lätt som en plätt.
X Man sa…
Ok... jag har ju bara märkt att du använder det, men kan ju inte veta vad som är allmänt i riksvenskan :)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur