Dagens mail

Jag övervägde att inte publicera detta mail men jag kan faktiskt inte låta bli. Känner mig dock tvingad att censurera friskt. Även jag har mina gränser.

Tja, Gör en vild chansning nu, hoppas det finns intresse!

Jag är en vanlig, juste och ständigt kå* grabb som är lätt bs och diskret.
Tycker det skulle vara coolt med en p***polare i samma sits som också är *å* ofta och diggar r***.
Vi kan typ kolla p*** ihop, r**** och snacka snusk. Vara tokk*ta och bara ha skönt. Diskret, enkelt och kravlöst.
Kan tänka mig att s**a k*k oxå och bli mun*****ad av dig. kanske får du s*gg* ner mig. Är flexibel enligt dina önskemål. Även a***t kan va intressant då jag är passiv.
Intresserad? vad gillar du/tänder på?
Hör av dig och berätta lite mer om dig.
/Man, 30, Sthlm

Svar: Tack, men jag är mer sugen på lite hederlig romantik.

Kommentarer

Anonym sa…
Stackarn. Här lägger han ner hela sin själ och skriver ett gulligt mess till dig, och så ger du honom nobben? Tänk, hela hans dag är förstörd. Din karma har fått sig en törn nu. Och det enda som saknades i messet för att det skulle bli romantiskt, var att han glömde skriva att han vill ge dig en ask choklad. Hans lilla fadäs kosta honom hela hans framtid och möjlighet till sann lycka med dig.

*asg*
eurofivestar sa…
Hahaha. Jag älskar hur han säger han är "lätt bs". Yeah. Right.
Nisse sa…
Det var intressant att lista ut *** :0)

Ja det där med lätt bs undrar jag också över... hur är man när man är fullständigt jättehomo om man är så när man är lätt bs?

Och diskret... betyder det att han inte knackar på hos grannen efteråt och berättar vad ni haft för er?

Romantik är klart underskattat.
Kim da Costa sa…
Jontas - Du har rätt... Men jag har dejtat så många karlar "bara för att vara snäll" att det får räcka nu!
Euro & Nisse - Ja, det är verkligen ett konstigt uttryck. Och förvånansvärt vanligt förekommande. Diskretion i all ära (nåja) men i sådana här fall blir det ju bara patetiskt.
Ponte sa…
Han var nog lätt bs tror jag, vanligtvis håller han sig bara till män, men det händer ibland att tänder på kvinnor, räknas inte det också som lätt bs? hs med lätt bs.
Kim da Costa sa…
Ponte - You said it, sister!
Anonym sa…
Jag hade precis som Nisse roligt åt att gissa alla dina ***.

Romantisk kille. :)
Kim da Costa sa…
Myra - Om ni inte löste "rebusen" kanske jag publicerar de rätta svaren så småningom. :)
Anonym sa…
Guuuu, så vulgärt!
Anonym sa…
Tror du jag är DUM!?

;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur