Fredagsfyran

Hittade hos Jontas.

1) Vilken musikgenre lyssnar du mest på?
Kommersiell popmusik.

2) Vilket är det vanligaste sättet för dig att få tag i musik? (Köp, nedladdning etc)
Köper album och singlar. Laddar ner sådant som ej går att köpa (samt viss slit-och-släng-musik).

3) Hur många sätt har du att lyssna på musik? (Radio, stereo, iPod etc)
Lyssnar via datorn, genom DVD-spelaren, mobilen samt mp3-spelaren.

4) Vilken är den äldsta skiva du äger?
Det måste nog vara Barbi Bentons "Something New" från 1976.

Kommentarer

X Man sa…
Barbi Benton... minns inte vilken låt jag tyckte om, men hon hade någon låt som var pop när jag var en mycket liten pojke ;)
Anonym sa…
tja bror glad midsommar från oss på landet.jag jobbar oxå hela helgen så jag kan vakna upp utan skalle bonk och illa mående...
Kim da Costa sa…
X Man - Hon gjorde ju exempelvis Ain't that just the way. Och många fler godingar.
Bror - Tack detsamma!
X Man sa…
Kanske det kunde vara den... jag var ganska ung när hon var pop ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur