Herr Israel har mycket vackra ögon och snygg kropp

Hemma och vänder. Herr Israel är i city och strosar i ensamhet ett tag innan vi ska återförenas för middag.
Vi kan ju konstatera att jag är en rätt usel guide. Eller snarare; allt som ligger norr och öster om NK är inte mina kvarter.
Han är mycket trevlig kan vi också konstatera. Och snyggare än jag trodde. Men ack så blyg. Och om jag kallar någon blyg är den personen verkligen blyg. Jag har väldigt svårt för att axla rollen som den initiativrike och pratsamme. Vill hellre vara mycket passiv och bli tagen med storm (det där kan ni tolka precis hur ni vill).
Summan av kardemumman är att det är trevligt med utländska vänner. Så var det avklarat.

Bilder kommer!

Dagens låt: Keren Peles "Itay"


Kommentarer

eurofivestar sa…
Han låter väldigt söt. Men du har ju en vecka, plenty of time to värma upp honom lite :-)
Aronson sa…
Han låter fin. Ta väl hand om honom. Men eftersom du vet att han har snygg kropp utgår jag ifrån att du redan gör det... Ha ha.
Anonym sa…
ååhhhh! vill också ha en snygg underbar människa från Israel just nu! =)
Anonym sa…
Man blir ju lite nyfiken; hur känner du honom? Spelar han i rätt planhalva? Har du någon chans? Jag blir visst alldeles för nyfiken... Sorry!
Jerry sa…
Oj, oj...du vet inte hur jag tolkar...huvudet mitt jobbar intensivt...

Vilken träning VARAT ger dig med denna själ... vilken gåva du fått!
Kim da Costa sa…
Euro - Hahaha. Heat me up så att säga. Vi får se vad som sker.
Aron - Nej. Vi har inte gjort något som Sebbe inte fick se.
Tennis - Vi åker dit. There are plenty!
Jocke - Han hittade mig på nätet i december, han spelar i samma liga och jo, jag tror jag har en chans.. ;)
Jerry - Ja! Det finns gott om gåvor i livet. Det är bara att ta emot dem!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur