I väntan på att någon S&M-aktigt rotar runt i käften min

Morgonkaffe innan jag ska till tandhygienisten. Hade riktigt ont i natt igen och jag hoppas behandlingen jag får idag är riktigt smärtsam. Det känns lite som att ju mer ont det gör desto mer nytta gör det. Så ge mig svår (övergående) smärta, tack. Och piller.

Sebbe fick plötsligt för sig att det var helt okej att slå en stråle mot min nytvättade gardin, som i sin tur glatt sög åt sig vätskan. Aaargh! Det är en pärs ibland.

Det är väldigt varmt ute redan. Ser fram emot att komma hem, fixa i ordning hemmet och sedan slöa på ballen. I skuggan naturligtvis.

Hej hej.

Kommentarer

eurofivestar sa…
Nä men Kim! Jag håller med dig. Lite jättesmärta när någonting fixas känns alltid bäst. Då känns det som om något ordentligt har gjorts. Lite pillande hit och dit är väldigt otillfredställande.

Njut av balkongen! Och knarket!
Aronson sa…
Jaså, Sebbe har slutat diskriminera nu? Det är ju alltid något, som flickan sa...
Anonym sa…
Haha, gud så dråpligt! Du är så kul...
Hoppas verkligen att tanden blir bättre och att du får lite knark!!
Kim da Costa sa…
Euro - Kunde inte sagt det bättre själv. Ska det kännas ska det kännas ORDENTLIGT!
Aron - Du måste komma över det där nu! Det var inte personligt! :)
Lada - Jag får ALDRIG knarka! :(
Ponte sa…
Sätt dig du på ballen och mys i skuggan...
Kim da Costa sa…
Ponte - Jag har världens bästa balle. Den blir liksom aldrig FÖR svettig. Välkommen att testa.
Ponte sa…
Det måste jag göra, några utsmyckningar på ballen eller bara typ standardutförande, den är väl inplastad eller inglasad hoppas jag...
Kim da Costa sa…
Ponte - Den är helt naturell. Inte för mycket växtlighet heller. Mycket fin.
Nisse sa…
Ha ha... ordet balle får mig att tänka på en tant i Finland som inte var så bra på svenska. Vid en släktträff satt hon på en pall och hennes svärson skulle vara artig och erbjöd henne en stol.
- Nej, nej, sa hon, jag sitter bra på ballen jag.

Det har vi haft roligt åt många gånger :0)
Ponte sa…
Det låter betryggande...
Kim da Costa sa…
Nisse - :D Ja, det heter ju samma sak som balle på finska. Haha.
Ponte - Bra!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur