Kollektivt supande runt en gigantisk fallossymbol

<--- Sebbe trivs med livet

Hoppas ni får en fin helg - hur ni än må fira eller inte fira den. Själv kommer jag arbeta samt få besök i kväll. Dock anser jag att midsommarfirande är för tonåringar + gamlingar. Ej för oss medelålders.

Lova mig ändå att jag slipper se en massa krossade flaskor på stan när jag går till jobbet imorgon. Låt mig inte behöva läsa om bittra bråk och våldsamma våldtäkter. Snälla; inga
krossade rutor vid min t-banestation. Jag blir så väldigt ledsen då.

Annars får ni göra vad ni vill.

Kommentarer

annen sa…
Ha så kul! :)
Anonym sa…
Det skiljer sig mycket, i hur folk tycker man firar saker...

Själv förstår jag inte varför man går ut annat än för att ha roligt.

Hoppas du får en trevlig helg.
Jerry sa…
Jag vågar inte ens tänka mig vilken kategori jag tillhör nu när jag skall fira midsommar "på riktigt" i år...hehe

Jag hoppas givetvis att du ikväll får en harmonisk och mysig afton med sällskapet ditt!
Kim da Costa sa…
Annen - Du också!
Myra - Roligt var ordet! Trevlig dag.
Jerry - Du är en nyförälskad tonåring och inget annat! ;)
Anonym sa…
Jag undrar vad har hänt med ungdomarna. Iaf minnns jag inte att jag hade behov av att förstöra någonting i tonårstiden, även om jag var full.
Anonym sa…
Precis, vad är midsommar egentligen? Men ha en strålande helg!
X Man sa…
Jag lovar att jag inte krossar en enda flaska, eller skräpar ned nåt, våldtar ngn, söndrar fönsterrutor eller ställer till med någo trubbel... jag fattar mig inte riktigt på sånt...
Kim da Costa sa…
TLH - Exakt, det är ingen ordning längre!
Magnus - Midsommar är en myt.
X Man - Bra! you're the man!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur