Shalom stress

Kamrater!
Har haft ett hektiskt dygn. Kom till jobbet för en timme sedan, efter att ha vinkat av Herr Israel som skulle möta sin väninna för att sedan checka in på hotell. Förhoppningsvis hinner vi ses igen innan de flyger hem igen på lördag. Han är mycket fin och rar.
Igår - när jag satt hemma och skulle jobba med webbprojektet - försvann min internetuppkoppling. Jag var så frustrerad att jag saknar ord än idag. Ringde Comhem som sa att de "jobbade på problemet". I morse, elva timmar senare, ringde jag igen och fick veta att jag måste gå och hämta ett nytt modem. MEN SÄG DET DÅ! Jag har så här |------------------------------| mycket att göra och så ska de ställa till det för mig. Måste gå. Ha en bra dag.

Kommentarer

eurofivestar sa…
Jag har också haft problem med bloody ComHem. Modemet kopplar inte alltid upp sig. Utan jag måste alltid "reparera" förbindelsen. Mycket irriterande...och då är det ju inte ens jobb jag håller på med. Så jag förstår din frustration.
I send you the fluffy pink clouds to lighten the load.
Aronson sa…
Jag hade också problem med internetuppkopplingen och ringde Comfuckinghem. De sa att jag måste hämta nytt modem hos dem ute i bushen. Jag vägrade och sa att de minsann fick skicka hem det till mig, för jag jobbar på dagarna.

Jag fick aldrig något modem, men min uppkoppling fungerar perfekt.

Så åk inte ut dit. Det finns ingen anledning. Funkar det så funkar det.
Ponte sa…
Jobbigt, speciellt för alla vi som satt och tryckte på uppdatera-knappen i webbläsaren en gång i minuten för att veta hur det gått med Herr Israel...
Ninde sa…
Grr..sånt är så irriterande!
Kim da Costa sa…
Euro - GRRRRRRRR! Tack för molnen.
Aron - Jo, jag minns att du bloggade om det. Men nu har jag inte haft nån uppkoppling sedan 18 igår så jag ska ut i buschen och se om det hjälper.
Ponte - Jag visste väl det. :)
Ninde - Oerhört!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur