Överraskande djupa tankar


Herr Israel och Sebbe

Jag känner mig nästan en smula nostalgisk/sentimental nu när jag sitter ensam hemma och arbetar till tonerna av hebreiska ballader. Herr Israel är ute på äventyr och jag vet inte när han kommer tillbaka. Som jag förklarade för en vän idag; jag känner väldigt starkt med herr Israel. Jag önskar honom så att säga lycka och välgång och en massa bra saker i livet. Jag kan inte riktigt motivera mina känslor. Kanske har det något att göra med att jag har fått för mig att han har lite svårt med sin läggning kontra sin familj. Själv har jag haft väldig tur på den punkten.
Nåväl. Jag ska inte tänka så mycket nu för då blir jag bara nedstämd. Så jag avslutar med;
Mer kärlek i världen! Och respekt och fred.


Kommentarer

Anonym sa…
ABSOLUT! Mycket fint!
eurofivestar sa…
Ja! Inte kan man vara nedstämd. Han har ju en god vän i dig. Det är det viktigaste. Du ger ju honom en otrolig styrka i vänskapet. Någon han kan vara sig själv med.
Ponte sa…
Torka nu tåren i ögonvrån och ta ett litet "komma-ut-peptalk" med honom, du skulle göra honom en tjänst av episka mått. Men han ser lite ofukuserad ut på bilden :)
Ninde sa…
Oj. Tänk så många som lever fångna i andra människors fördommar. Tragiskt. Men du kan åtminstone visa hur du har det.. :)
Anonym sa…
Åh! Ni skulle bli ett vackert par.
Anonym sa…
Härligt att höra att ni kommer så bra överrens. Början på en livslång vänskap, månne!?

Och du kan säkert vara ett otroligt stöd för honom, om han nu inte får det från familjen. (Vilket jag tycker är rent skamligt!)

((hugs))
Anonym sa…
Inte vara nedstämmd Kimpa och jag instämmer helt med ponte, lite suddigt i ansikte är han, är det familjeskyddet eller vill du skydda oss för att inte vi falling in love with him?
Nisse sa…
Han ser fin ut trots suddet. Och du är fin.
Anonym sa…
Måste ha gått bra till kvällen eftersom du inte har gjort fler inlägg ;-)

Hoppas på det!

Kram och puss
Kim da Costa sa…
Magnus - JA! Mycket.
Euro - Fina du vet alltid vad du ska säga.
Ponte - Jo, vi talade LITE om saken igår...
Ninde - Ja... Det är mycket tragiskt. Och jobbigt.
Tennis - Tsssssssssss.
Myra - Jag kan bara hålla med. Jodå, jag tror på livslång vänskap. :)
TLH - Hehe... Jag vill ju inte outa honom i min blogg. ;)
Nisse - Tack. :) Ja, han är fin. Och rar.
Lotta - Jodå, det gick bra. Fast mest berodde det hela på internettrasslet.
Ponte sa…
Bra att ni talade om det, jag hoppas du var lite sträng och tydlig!

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur