Juldagen

Och så missar vi inte Confessions Tour.
SVT1 ikväll 22:00.
Och så hoppas vi att sekvensen där Madonna hänger på korset, i Live To Tell, inte censurerats bort.
Och så älskar vi inledningen med diskokulan och vi slås av hur bra Future Lovers passar ihop med I Feel Love.
Och vi tycker mycket om den uppfräschade Like A Virgin.
Och vi missar inte dansarnas fantastiska nummer i Jump.
Och vi är oroliga att M ska ramla under Let It Will Be.
Och vi myser till You Thrill Me-versionen av Erotica.
Och vi gråter av lycka under La Isla Bonita och under allsången i Hung Up.
Sedan går vi på klubb och dricker drinkar och shejkar hela natten.

Kommentarer

Anonym sa…
Idag? tur att du påminnde, trodde det var den 29:e, Tack!
Kim da Costa sa…
Henrik - Det var sagt den 29:e från början men datumet ändrades tydligen..
Jerry sa…
Jag är förtvivlad. Jag kommer inte att få se detta! Jag har familj och då är jag den som får backa. Det går liksom inte att slåss mot tre...

Du vet inte om denna kommer ut på DVD? Jag har ju den stympade versionen, men jag vill ju se HELA...*snyft*

God fortsättning på dig!
Kim da Costa sa…
Detta är också den stympade versionen (som alltid i TV-sammanhang). Hela konserten finns på DVD:n som släpps i slutet av januari.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur