Brev till en väninna del 16, 17 & 18

TODDI LI DOO! Fruängen, 9 mars 2001

Helgen är äntligen här. Jag är så lycklig. Familjen ska åka upp till Jokkmokk på en härlig skidsemester. Ungarna ska åka snowboard medan jag och Roger ska sitta och dricka öl i solen. Birger ska även ta med sig Leona. MUMS! Jag trodde inte Birger skulle tillåta mig att mysa med Leona, men han tycks ha gillat det. Efter Leona somnat på soffan den där kvällen smög han in till mig och vi hade det mycket trevligt.
Nej, Roger har ingen aning om vad som försiggår och han lär inte få veta nåt heller. Efter ”den kvällen” somnade jag ovanligt gott. Det kändes som jag hade en ovanligt välvårdande ansiktsmask; min hy var persikoslät dagen därpå. Rekommenderas!
Du är då inte bättre än jag, du heta fru Blomma.
Vem är bättre, Frederico eller Marco? Och vem har skönast? Du kanske inte hunnit med Marco?

Låt Mårten ha sitt roliga, han oxå, med tanke på hur du ränner omkring. Att du inte blev upphetsad att se gamle Mårten i action med en ung pingla?! Jag blir sugen bara jag ser teckningen du skissat.

Med kärlek från Angie.

PS Jag har förlåtit dig för affären med Roger, därför jag har nu upptäckt att otrohet kan förgylla ens sexliv.

Kojjkkelokk!! Jokkmokk, 13/3 2001

Har det helt underbart här i Jokkmokk. Vi bor på fjällhotellet ”Mulle” som har mycket bra mat och fräscha rum. Jag och Roger har eget rum och Birger, Börje och Leona delar.
Idag hyrde jag och Roger en skoter och drog upp till fjälltopparna. Ungarna har åkt snowboard i backen. Just nu väntar vi på att restaurangen ska öppna så vi får äta en god bit mat. Birger står i duschen fortfarande medan de andra har gått ner och tagit en drink i baren. Jag funderar starkt på att göra ”Birre” sällskap! Det kittlar i grenen när jag tänker på hans vältränade våta kropp. Jag tror jag går in och hjälper honom med tvålen. Det vore härligt med en liten aptitretare innan middagen. Jag måste gå in nu, kan INTE hålla mig!!
Oh, oh,
Angelica.

HALLÅ MONKAN! Jokkmokk, 14/3

Sitter just nu på fjällhotellets stora balkong, väldigt trött med ett glas vin i handen. Vi åt gott igår kväll och drack även en hel del i hotellets discorum. Det var många unga fina pojkar att spana på. En kille jag träffade hette Pär och var 18 år. Han kommer från Stockholm och är här med sina kompisar för att åka ”bräda” som det så fint heter. Birger, Börje och Leona var på dansgolvet och Roger inne på toaletten efter att ha blivit lite matförgiftad. Jag sitter lite utmanande klädd vid baren när denna goding kommer fram och börjar prata med mig. Vi pratar om allt möjligt och han tittar då och då ner i min urringning. Jag försöker få honom att förstå att jag är betydligt äldre än han, men han gissar att jag är ca 28 år. När jag berättar att jag är 42 ser jag hur det lyser lite extra i hans ögon. Tydligen tänder han på äldre mogna kvinnor. Det slutar med att han följer mig upp på rummet. Jag är inte orolig för att Roger ska dyka upp, därför senast jag såg honom satt han på discorummets toa och vågade inte resa sig.

Jag är väldigt hes idag, kan jag ju avslöja. Så mycket skrek jag. Honom vill jag ha mer av!!

Pusselipuss,
Angie.

Del 1, 2 & 3

Del 4, 5 & 6

Del 7, 8 & 9

Del 10, 11 & 12


Del 13, 14 & 15

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur