Kims kök


Det kommer ständigt nya, härliga vegoalternativ. Dessvärre har de alltid mycket ospännande namn. Hursomhelst; nu har jag testat "Bitar istället för kyckling" (finns på bland annat Hemköp).
Oerhört gott! Som kyckling men utan smak av... mördad fågel sliten i stycken.

Ljuvligt i en grekisk sallad.
Kommentarer
Däremot måste jag har någonstans en interessant bild med katten och en fågel, måste i kväll letar efter den.
TLH - Så ser ju sanningen ut, trots allt. ;) Leta efter bilden, du!
Men gott ser det ut.
Och så lite; vad skulle det annars se ut som!?
Annen - Testa genast!
Måste säga att det är väldigt skönt att ha alla dessa nya alternativ. Man är ju trots allt van vid "vanlig" mat. Och är nog lite inrutad. En rätt ska se ut på ett visst sätt.