Telefonera mera

Idag har jag fått fast telefoni i hemmet. Och strax ska jag hämta ut en box för digital-TV:n. Jag har noll koll. Har ingen aaaning om vad jag får för kanaler. Trots att jag är mer teknisk än man kan tro (och jag själv inser) är jag lite nervo inför programmeringen.
Jag måste skaffa mig en ny trådlös hemtelefon. Den förra gav jag mitt ex, när jag sade upp mitt abonnemang. Det är sådant man gör när man är kär.
Nä, nu måste jag gå och handla + boka tvättid.

Här kan ni höra Dana Internationals kommande singel Love Boy.
דנה אינטרנשיונל - לאב בוי.mp3

Kommentarer

eurofivestar sa…
Underbart!
Då kan du skaffa NRK, DR & YLE. Typ de kanalerna jag inte får in, och så kan vi titta på deras melodifestivaler nästa år ;-)
Digital-TV är faktist underbart.
Kim da Costa sa…
TV-slynan Euro - You can count on it, babe.
Jerry sa…
Tack för Dana!
Anonym sa…
Hemkommen från London, och läser ifatt mig bland favoriterna.
Här var det myyycket att läsa. ;)
Ponte sa…
En kobratelefon?
Kim da Costa sa…
Jerry - Vassego! Se även här:
http://onlyfourdjs.blogspot.com/search?q=dana+international

Myra - Man försöker ju hålla igång! :)
Ponte - Haha. Kanske! Så länge den är trådlös.
Anonym sa…
Hej bror Ring mig så att jag får ditt hem nr Risto
Kim da Costa sa…
Bror - Jag ska bara se lite mer på TV först. :D

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur