Summering

Sätt er ner ska ni få höra!
Jag vill ha tillbaks min krona!
Denna helg har jag betett mig som vore jag nitton och jag har älskat det.
Först gå på picknick. Dricka champagne, öl och vin på tom mage (fick i mig lite potatissallad till slut). Gå på konsert och missa större delen av den pga barhäng och skvaller med väninna. Gå på klubb. Stanna där tills de stänger (jag har under de senaste åren blivit känd för att gå hem tidigt). Åka hem, äta fyllemat. Sova. Vakna. Panikäta något "bara för att". Gå på förfest. Dricka öl och vin. Gå på nästa förfest. Dricka vin och sprit. Äta sallad. Äta spritindränkt vattenmelon. Gå på klubb. Vippa in med viktiga människor med presskort. Dansa. Prata. Ha roligt. Vara ute tills de stänger. Igen! Komma i säng vid halv fem.

Rolig sak igår: jag stod och talade med en hunk (som enligt någon som har dejtat honom är "korkad på ett dåligt sätt"). Plötsligt dök ett stort gäng kamrater upp och de lät som en hel hönsgård. De kacklade och drog och slet i mig. De pussade på mig och krävde min fulla uppmärksamhet. "Vi kan talas vid senare", sa hunken, "när din fan club har gått".

Underbar helg, måste jag säga. Nu måste jag vila resten av månaden. Jag har säkert gått ner fem kilo.

Kommentarer

Anonym sa…
haha.. det är alltså så jag borde bete mej.. =)
Ponte sa…
Nu är det bara att ta nya tag, förfest med Sebbe och sedan vraket vid slussen tills de stänger inatt...
Anonym sa…
Det lüter inte dåligt och med fem kilo mindre kan du ta i dig mer av alkoholiska drycker (även resten av månaden).
Anonym sa…
fuck tangentbord, allt ü är å (även in framtiden)
Kim da Costa sa…
Tennis - Det är ju det du gör!
Ponte - Tsss... Nu blir det hemmakväll!
TLH - Ja! 5 kilo sprit! Fucking tangentbord. Kram.
Aronson sa…
Åh, jag är en del av den där fanklubben...

...fast jag minns inte vem "hunken" var.

:-)
Anonym sa…
Haha... jag är också med i fanklubben! :)
Jerry sa…
Det är härligt att läsa om dig. Att du tar för dig.
X Man sa…
Låter trevligt... nästan för trevligt ;)
Nisse sa…
Åh jag blir trött bara av att läsa om det :0) Men det beror mest på att jag nyss varit bakis och jag inte gillar att vara bakis när jag precis varit det... ha ha... Men det lät helt underbart att vara 19 igen. Det vill jag med vara.

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens ord

Madonna Topp 50 #38

Frustrerad tjur